oh yeah you know what it is

Nu kommer det ett till inlägg! =D haha känner mig duktig!
Jag har inte berättat något om va ja har gjort på det sistonde eftersom ni säkert trodde att ja var död elr nåt ;)
Men ja e heelt slut idag iaf, började dagen med idrott då vi skulle simma 16 längder, sen åkte vi till skolan och hade vanliga lektioner men sen var jag tvungen att gå hem också som tar 40 minuter... Men funderar ändåå på att åka till gymmet snaart! =) Borde jag? Ska försöka hålla det där nyårslöftet, vilket ja inte kunnat hålla alla andra år... Maybe this year will be the exeption?! ;) Helgen var väldigt kuul iaf, var hos Alice med Natalie och några av Alice kompisar i trollhättan! =) Nu vet ja inte riktigt vad ja ska skrivaa meer, så det får räcka nuu :D

Dagens låt: Black and yellow - Wiz Khalifa
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0