What the hell

Bloggeen... hehe nu var det sjuukt längesen jag blogga igeen, är inte så bra på detta va? ^^
Men får faktist skylla på att jag inte varit hemma någonting alls typ... Varje helg har jag varit i Trollhättan och på vardagarna har jag sovit i Göteborg och i Stenungsund. Men nu e det snart loov, bara en dag kvar! Igår kände jag verkligen att jag har valt rätt linje, vi klippte för första gången... Skiit kuul!! =D 
Sitter i skolan nu och jobbar med min novell, men seen ska jag och Erika på bioo! =) Vi skulle egentligen gått på bio förra veckan men då provade vi jeans för länge så vi missade den xd begåvat jag vet...
Nu har jag börjat "följa" mitt nyårs löfte också ,har börjat träna på Sats och börjat äta nyttigt =D Feelin´good! 




All my life I've been good, but now?
I, I, I, am thinking what the hell
All I want is to mess around
And I, I, I don't really care about!! 

Dagens låt - What the hell - Avril Lavigne
ciao





                                                                                                               


                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Amanda - ett år i Frankrike

saknar dig min pärla! <3

klippte du en riktig person? :o hur gick det? :D

blogga mer darling!



älskar dig!

2011-02-11 @ 19:39:18
URL: http://www.brorstrom.se
Postat av: Sara

Du e gryymt saknad du meed hjärtat! <3

hehe nää fick klippa en dockaa, handen skaka som fan först men sen gick det fin fint =)

will dooo :) <3



älskar dig med underbarast!

2011-02-12 @ 21:20:46
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0