Be my #2

Jag hade glömt hur skönt det var att bara va hemma en lördag kväll... Bara slappa o lyssna på grym musik, hade tänkt kolla på melodifestivalen innan jag märkte att det inte var en enda bra med ikväll... So that's noot happening! Var hos frisören igåår och gjorde håret blondarna och toppade det, happy happy =) Ska försöka behandla det bättre nu så det slutar vara såå argt på mig!! ^^
meen ja fattar inte varför usa ska ha alla de snygga killarna? Kan dee inte dela meed sig? ;))  



Har iaf loov nu, hur sköönt e inte dee lixom! Blir inte att gö nåt spec utan tar dagarna som de kommer, vaa på bio med min fis Erika i torsdags. The tourist blev dee, faktist braa!! Om ni inte har sett den, gör de!

Dagens låt: Newkid - Gör det för 
ciao

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi görmysigt sötis !!

2011-02-12 @ 21:24:53
Postat av: Patricia

bra lista på snygga killar :)

2011-02-12 @ 23:16:06
URL: http://carlapatriciaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0