Drop it like it's hot

Vad blire att göra idaag? hmm... Stenugnsund antagligen till min fiis, eller?
Att sola blir det nog iaf, för shit mannen vad bleek jag ee! ;o  ee glaad för har hittat en hel del ny fräsh musik idag, shit najjs!! ååh e jag avundsjuk på alice då elr, hon åker till frankrike idaag! Vill ocksåå dit, vill hälsa på min Baby B! =( <3
Asså ja måstee bli bättre på att ta kort för ja har typ ingaa nya överhuvud taget! Och dåå blire såna här tråkiga inlägg ^^ men hur som helst känner ja mig sjukt duktig, ja har bloggat ganska ofta nu på sistonde eller hur? ;) hehe I'm trying to keep up!
Ajaa här e iaf en bild från i vintras när ja va på Lisse med nåra goaa brudar i klassen!! <3



Dagens låt: Rebound - Psycho
ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0