Sometimes life's great!

Hello my lovely stalkers!

Shit va gött, har loov nu! :)
Firade det i Fredags med nåra goa brudar och en tripp till nordstan.
Å den dagen började bra också då vi fick våra egna borstar och hölster! =D Yeei mee!
Mycket mer hände inte den dagen, var bara allmänt slapp!
Lördagen gick ja upp tidigt för att åka med Hanna till mormor och morfar, myys! =)
På kvällen åkte ja till Zandra o träffade nåra härliga chicas, (I've missed you hun!) <3
Denna dagen har varit sjuukt slapp, gick upp sent, gjorde pumpan med fredrik(lite sent kanske men men)
och sen dess har ja bara suttit vid datorn ;) hehe kom på nu osså att ja glömt äta frukost, så än så länge har ja ätit... Nothing ^^
Imon kommer däremot bli en lite mindre najs dag... Måste gå upp tidigt för sotarn kommer tydligen, måste gå ut med hundarna, måste städa mitt rum och rensa bland mina kläder i bååda garderoberna:(  

Dagens låt: Glee cast - Dammit Janet
ciao


btw... hittade en gammal bild, tänkte att den passar ihop med min blogg =D


Kommentarer
Postat av: Amanda - ett år i Frankrike

Skönt att höra att du har det bra <3!



Nu kör vi på en pakt tycker jag:

Du ska lägga 5 minuter om dagen på att skriva ett inlägg om din dag, varje dag denna månaden. + Lägga upp bilder så ofta du kan.

Jag vet att du kan fixa det och 5 minuter fria har alla. Du behöver inte göra det om du inte vill, men jag skulle vara världens gladaste amanda. <333333 Det känns annars som om jag har noll koll i ditt liv. :( Är du på? :D<3

PUSS O KRAM!

2010-11-02 @ 17:09:58
URL: http://amand.blogg.se/
Postat av: Amanda - ett år i Frankrike

okej, kanske itne varje dag - men try to skriva nåt när någonting händer typ. <3 pusssssssss love

2010-11-06 @ 12:06:16
URL: http://amand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0