We R who we R

Heej bloggen :)

Har nyss kommit hem från en övernattning hos Jaanamos, tack för kvällen gumman! <3
Veckan som gått har varit både bra och dålig... Eller mest tråkig tror jag... här är en liten sammanfattning på veckan! :)

MÅNDAG
Inget speciellt hände denna dagen, bara vanlig skola typ

TISDAG
Hade inga lektioner, hade däremot en föreläsning om hjärnan typ, sen åkte jag till skol salongen och blekte håret,dock syntes det typ inte :(

ONSDAG
Som vanligt trodde jag att ja skulle ha dans så ja var totallt inställd på det... När ja får reda på att dem har gått i konkurs och att det typ inte blir nån mer dans alls :( Snacka om att man blev sur då elr! :(
Men, då tog jag istället en mysig fika med min kära syster och fönstershoppade lite :)
Sen mötte jag Jaana och nåra till i Nordstan, sedan åkte vi hem till henne :)

TORSDAG
Efter skolan shoppade ja o Jaana lite sen följde ja med hem till henne :)

FREDAG
Hade mitt föntest, hmm ingen aning hur det gick men ja hoppas att det blev bra iaf :D
Sen skulle ja vart med nåra goa brudar i klassen på kvällen, men så blidde det enna inte så det blev en hemma kväll ^^

LÖRDAG
Åkte på kvällen hem till Jaana och vi träffade lite av hennes kompisar och had en skit kul kväll!!
Dock hade den ändå sina ups and downs!

SÖNDAG
Åkte hem i någorlunda tid från Jaana för att hinna plugga, dock vet jag att det inte kommer bli nån pluggning förrän ikväll... Men ja kan ju försöka iaf =D <3

Dagens låt: Mc Créu - Dança do Créu

ciao

Kommentarer
Postat av: cassie

då har jag ingen pluggkompis mer , buhhuuu! ;)

börja i någon ny dans? :) <3

2010-11-24 @ 11:09:56
Postat av: Sara <3

haha nää, buhuu ;) <3

Aaa nånstans iaf, vet bara inte var än! =) <3

2010-11-24 @ 11:19:35
URL: http://jostelius.blogg.se/
Postat av: cassie

aha okej, kanske försöka få en bättre tid då ;) typ torsdagar ;)

2010-11-24 @ 11:21:29
Postat av: Anonym

hehe aa ska försöka ;)

Om tiderna passar så ska ja försöka :) <3

2010-11-24 @ 11:23:11
Postat av: Ida

haft en fin dag? :)

2010-11-24 @ 17:27:26
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Joo då tack :) Själv då?

btw...vad roligt att du kommenterar! :)

2010-11-24 @ 22:18:24
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0