Mrs Hedberg ;) ♥

♦God morgon bloggen!♦
Sitter här och äter flingor med mjölk och funderar på vad ja ska göra av dagen...
Jag har idag märkt att när man inte sover bort hela dagen så hinner man faktist göra en hel del!! ^^
Funderar på att slänga på mig lite varma kläder och ta en promenixx ute i det snöiga vädret! Men det e ju såå kallt! ;) Brrr...
Åh jag har precis beställt och betalat en jätte fin ring som jag ska få i juklapp av mami :D Föll verkligen pladask för den!! Bild kommer upp sen när ja får hem den!! =)
Såå... nu var det Söndag och det väntar en skoldag runt hörnet, vill bara att veckan ska gå så det blir Torsdag...
Kan ni gissa vad jag ska göra dåå??:D

Jag ska på Idol repetionen i Scandinavium!! :D
Förra året var jag också på Idol men då var det på Fredagen, hade tänk att gå på Fredagen i år med... Glömde dock bort det och det fanns bara skit platser kvar, så då bestämde vi oss för att gå på repetionen istället!! =D <3

       Bild jag tog förra året! :D

Så det är alltså: Olle Hedberg, Jay Smith och Minnah Karlsson kvar!! :)
Vem vill ni ska vinna?? :) ♥

Kommentarer
Postat av: jean pierre

perdoname no hablo sueco perotu eres muy dulce! träffas?

2010-11-29 @ 17:30:58
Postat av: Ida

jay vinner imorgon :)

2010-12-09 @ 09:16:37
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Sara

Aaa, han måstee vinna imon , med tanke på att Olle inte e kvaar!! Vinner Minnah blir jag aarg! =(

2010-12-09 @ 12:17:55
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0