Take a dirty picture for me, take a dirty picture

Hola mis amigos!

Det har ju varit farsdag idag så hela familjen har varit hos mormor och morfar för att "fira" både papi y abuelo! =)
Inte så mycket mer än det hände idag, lördagen var inte så händelserik heller...
Fredagens skoldag slutade 12.20, då gick jag och goingarna Erika och Lisa och tog en mysig fika! =)
Vi bestämde oss också för att ta med våra dockhuvuden hem för att öva lite, folk blev dock lite rädda när vi kom med varsitt huvud under armen xd haha och tänk, vilka skämt man kan komma på när man går sådär ^^
Finns nog itne så mycket mer att säga om helgen, men som jag lovat min Baby B så komemr det komma upp inlägg varje dag! :)
Så fortsätt läsa min blogg! :) <3

Dagens låt: Taio Cruz - Dirty Picture
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0