"Det är skillnad mellan att vara vid liv och att verkligen leva."

God Morgon bloggen =)

Nu e klockan 13.10 och ja har ganska nyss vaknat ;)
Vet inte hur längesen det var jag sov så här länge, otroligt sköönt måste jag säga!! <3
Dagen igår började med att jag var tvungen att gå upp 4.30 för att jag hade varit så dum att inte pluggat någonting på torsdagen så jag var tvungen att göra det på morgonen! >< Sen kom Schwarzkopf kom skolan och lärde oss mer om permanent, efter det stannade jag kvar i stan och gick omkring med Lisa och Erika <3
Haha på den "korta" stunden hände det en heel del roliga saker asså xd Sen gick ja omkring lite med Linda efter Lisa och Erika hade åkt hem.Efter det åkte jag hem till Jaana, jo juste, ja har varit och kollat på MMA och BJJ också ^^ Följde med Jaana och kollade på Thais! ;) Kvällen blev inte som planererat men dock blev den JÄTTE myysig!! <3 Jaanamos! <33
Idag kommer Hanna och hennes kompis Maria hit så ska vi laga en mysig middag och, ja bara mysa :) <3
Så denna helgen blir väl mer av en myys helg då =D <3

Dagens låt: September - Mikrofonkåt
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0