Det e inte lätt när det e svårt ;)

Tjaa =)
Veckan som har gått var inte särskilt spännande... hade nationellt prov i Biologi, gick röv dååligt!! -.-
Helgen har vart väldigt myysig... I fredags hade jag, Zandra och Kajsa grillkväll.... det var ass myys, även fast det typ tog oss ååår innan vi fattade hur man satte på en gasol grill xd
I lördags var jag på födelsedags/inflyttnings fest hos Christian, det var myys!
Idag har ja hela dagen vart och letat balklänning med Juuna, hittade tyvär ingen :( *snyfft* Ja och Jaana gick från hennes lägenhet till nordstan, fast efter vi första gången skulle gå dit kom ja efter halva vägen på att ja hade glömt min väska hos jaana så vi fick gå tillbaka xd sen fick vi gå till Nordstan igeen xd haha pobre jaana!!
Hehe efter nåra timmar med mig i alla affärerna tröttnade jaana och tog chansen att sticka när hanna kom in xd haha stackars Juuna x) Tyckte lite synd om Hanna sen också när hon försökte hitta massa klänningar till mig, haha undra hur många ja testade och hur mååånga ja sa Nej till xd
När ja kom hem var ja dööd xd satte mej då och kollade på en film (My daughter's secret) den var faktist väldigt braa!! :) nu har ja precis duschat och väntar på att Bones ska börja sen måste ja gö lite No och svenska -.-
dagens låt: nån random låt Jaana spelade där dem typ hela låten sjöng " Gimmie" ;)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0