Prom! <3

Heej alla bloggläsare!! <33
Fölååt förlååt förlååt för att jag inte har bloggat på läänge, jag har varit väldigt upptagen!!
Åååh fan vad jag längtar till Balen!! Bara nååra månader kvar!!! :D Yeei me! =D
Har nog bestämt mig vilken kläning jag ska ha på balen, är inte riktigt säker på vilken jag ska ha på avslutningen bara!!
Ååh ja ska snart klippa mig och antagligen färga håret brunt!!
Vad tror ni.. skulla jag passa som brunett?? (a) Om jag nu färgar det så får jag se vad jag gillar mest, så får jag också se vilken färg jag har på balen!!
Vet iaf hur jag ska ha mitt hår! Jag ska också göra nagelförlängningar till balen!!  Aaas nis!!
P.S. Det kommer ett längre inlägg ikväll eller imorgon!! <3
Älskar er!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0