I know that you are fashionated by me!

Heey foaks! Joe det vart ganska länge sen ja blogga för ja har varit väldigt upptagen.. Så här kommer mitt inlägg som jag lovade igår!! Jag skaa blii bättre på att blogga jag loovar!! <3 Imorgon kommer också bilder från mina senaste köp!! =) Jag har jue haft mitt sportlov för snart 2 veckor sen! Det var Rätt najjs!!
Först slappade jag nästan halva veckan sedan sov jag i kba i 2 dagar, sen på fredagen gick ja på bio med min syster, såg Valentinte's day, och sov i Gbg... Dagen efter åkte jag hem och fixade mej lite sen drog jag hem till Kajsa där hon och Zandra var!! Det var ass najjs :D Sen var det plötsligt söndag och pappa kom jätte tidigt och hämtade mig för annars hade jag behövt gåå hem! -.- seegt! Men resten av den dagen pluggade jag lite och slappade lite.. Sen var det Måndag och skolan började igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0