Brunett



Nu har jag beställt tid hos frisören!! The blonde is getting Brunett!! =D
På onsdag ska jag klippa och färga håret :D Can't wait!! <3
Feg som jag är, vågade jag inte ringa min frisör, som jag lixom känner!! Så mamma gjorde det åt mej xd
Tog ett tag innan hon gjorde det men nu e det gjort!! Damn vad jag e nervös!! Tänk om det inte bliir bra :O
Hehe nej men det ska säkert funka :D
Har fått en låt på huvudet, som jag inte ens e säker på e en låt xd
Igår så var vi på resturang och åt och lyssnade på mina kusiner som spelade och sjöng där, låter från deras kommande skiva... kom hem vid typ halv 12, var tvungen att sätta mig och plugga matte dåå!! Ass seegt.. sen så var jag tvungen att gå upp klockan 5 för att plugga matte... bara för att jag inte hade orkar göra det under dagen -.-


Kommentarer
Postat av: Amanda B

Du kommer vara sjukt snygg i det! :D<3

2010-03-04 @ 21:29:50
URL: http://amand.blogg.se/
Postat av: Jostelius

aww tack hjärtat!! <33

2010-03-04 @ 22:05:54
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0