Alice in wonderland


Var och såg Alice i underlandet 3D igår med gänget!! Underbaar film asså!!!
Först åkte jag in direkt till Göteborg efter skolan för att jag skulle köpa Eddys present... Där träffade jag Jaana, så vi gick omkring lite i stan sedan åkte vi hem till hennes lägenhet... Där vi var en stund och åt lite och kollade på reggaeton på youtube (creo xd hahaha) Sen satte vi oss på spårvagnen på väg mot bergakungen...
På spårvagnen satt vi och lyssnade på musiken och tanten/kvinnan framför satt och bitch blickade oss eftersom vi typ smådansade xd hahaha xd
Sen kom vi till bion där de andra väntade... Efter ett tag gick vi in och fick våra 3D glasögon ;) Det var sexxit måste jag säga!! Efter filmen gick vi upp till resturangen på bergakungen och åt... Åt en god sallad! =)
Sen tog vi spårvagnen och bussen hem till Eddy och där var vi en stund, men sen lite över tolv kom Amandas snälla mamma och hämtade oss och körde hem oss! =)
(Hände massa mer men jag orkar inte skriva detaljerat) ;)

ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter som du hade en trevlig kväll gumman=)

Du måste berätta lite om filmen när vi ses nästa gång..puss och kram <3

2010-03-06 @ 21:30:41
Postat av: Jostelius

Jag hade en jätte rolig kväll!! =)

Själv då?? Vad gjorde du? :)

Det ska jag göra!! =) Vi kan jue se om vi hinner träffas innan lördag...annars ses vi då!! =)

Pussar! <33

2010-03-07 @ 02:47:12
URL: http://jostelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0