Long time no seen!

Heej bloggen =)

Woow det var verkligen läängesen ja skrev ett inlägg!!
Har varit upptagen med massa i sommaren plus att ja kände för att ta ett litet uppehåll från bloggen men nu e jag tillbaka! =) vet inte riktigt var jag ska börja, idag ska jag iaf till Liseberg med Kajsa darlingen! <3
Imon ska jag på bio med Josefin, ska antagligen se bröderna Karlsson! ;)
Har hänt mycke roligt under sommaren men nu e den snart slut... Om 16 dagar början skolan :(
Fast ska ju börja gymnasiet så lite spännande e de ändå ;) Fast är sjuuukt nervös! ^^
Nåra små saker ja har gjort under sommaren:
- Varit med kompisar
- Badat
- Åkt vattenskoter
- Åkt båt
- Bio
- Solat
- Träffat nytt folk
Jaja whatevva det var nåra saker iaf ^^
Sommarlovet har haft sina ups and downs men det har ändå varit braa =)

Sommarens låt: Wavin' flag!
Dagens låt: Love the way you lie - Eminem, Rihanna

Kommentarer
Postat av: matilda

båda dom låtarna är grymma !

2010-09-01 @ 10:52:45
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0