Ibland blir det bara så! ;)

Haha jag e hopplöös!! Säger hela tiden att ja ska bli bättre på att blogga.. och det blir jag för de 2 första dagarna... Sen tar det längre och längre tid mellan varje inlägg.. Men ja måste faktist få skylla på skolan!
Har haft nationella och annan shit, men nu ska ja verkligen försöka bli bättre...
För 2 veckor sen hade ja ju påsklov... Under lovet gjorde jag bland annat:
- Var med kompisar (träffade Palice för första gången på typ 2 år!!)
- Var hos mormor och morfar i 1 natt! (myys)
- var på bio
- Slappade
- Solade
och masssa mer :D
Efter det har de inte hänt så mycke...Denna helgen som var, va vi tvungna att va i skolan på fredagskvällen för att vi skulle ha en middag för föräldrarna... -.-
På lördagen jobbade jag först åt Bianco där min kära kusin jobbar! =)
Senare på lördagen åkte ja hem till Hanna, efter vi vart hemma hos henne en stund åkte vi till Johannebar...
Senare hyrde vi film på Shell och åkte hem och såg på den... As myysig kväll verkliigen!! Var alldeles för länge sen vi gjorde nåt sånt, hahaha och alla skratt vi fick ;) Fick sovit typ 4 timmar denna natten ;)
På söndagen fick ja gå upp tidigt igen för att ja skulle jobba för Bianco då med... Vid 2 fick jag åka heem =D
På kvällen hade vi en myys kväll med nästan hela familjen!!
Har också under alla dagar läst Vampire Diaries!! Loooovee iit!! Har också sett den på datorn! Har också lyssnat sönder massa Justin Bieber låtar, sjuukt sööt den killen!!
Nu lyssnar jag på Hurricane - Rebound (Rabih och Eddy) men ja ska kolla på Blue Mountain High istället =D

See yaa
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0