♥Dear John♥

Dagen idag har vart rätt seeg faktist... Först i skolan hände det inte särskilt mycke, hade vanliga lektioner.
Efter ja slutat stod ja och väntade på Amanda i 20 minuter, men det var värt väntan för ja har inte träffat min darling på typ nästan 1 månad...gosh vad tiden går snabbt!! På tal om att tiden går snabbt, kom igår på att ja bara har ca 2 månader kvar av grundskolan, sen bär det av till gymnasiet. Juste ja, ja har preliminärt kommit in på mitt förstahands val, Kitas!
När jag kom hem idag skyndade jag mej till datorn för att se Gossip girl och Life unexpected... bara det att de inte hade kommit upp något -.- då blev ja suur, men då kom jag på att ja kunde se Dear John istället... En underbaaar film asså!! Den bästa på läänge! <33 Och channing Tatum asså... ;G *dreggel* ♥
Nu måste ja göra lite So och Matte, har ett till matte nationella på torsdag -.-
Imon ska vi te nån vetenskapsfestival med klassen... jaja de blir la roligare än att ha vanliga lektioner...
Har fått låten  I love you - Tila Tequila på huvudet...

ciao




Nu tjejer ska jag förgylla eran dag och lägga upp bilder på hetingen Channing Tatum! ;) ♥
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0