Dancy time!

I onsdags var klassen på en vetenskapsfestival.. trodde det skulle vara väärsta trååk men det var faktist kuul!
I början visade dem massa olika coola saker sen i slutet hade de en lasershow!! Det var hur som helst bra! =)
På torsdagen var jag bara hemma och njöt av att inte ha några läxor... tror faktist inte jag gjorde så mycke mer xd
Idag har inte vart den mest effektiva dagen... Så fort jag kom hem satte jag på den nyaste avsnittet av
The Vampire Diaries :D  Fick sluta 11.50 idag!! ass sköönt...  och sista lektionen dansade vi hela tiden, vi tränade inför valborgsdansen, vi ska dansa:
-Reggaeton
- Foxtrot
- Vals
Tror faktist det kommer bli kul! =D På tal om dans, på lördag har jag dans repetion och på söndag ska ja ha dans föreställningar! =)
Ikväll ska ja hem till Amanda, vi ska mysa med BJ:s och kolla på film (för att det inte ska bli några missförstånd så menar ja naturligtvis Ben & Jerrys xd) haha vet inte om alla fattar va ja menar xd jaja....

btw... igår beställde jag min balklänning =DD Är asglaad över att den fanns inne!

ciao


Kommentarer
Postat av: Emmi

Sålt tyvärr

2010-04-24 @ 12:32:57
URL: http://welcometoemmi.blogg.se/
Postat av: Jostelius

Okej men tack ändå! =)

2010-04-27 @ 19:26:38
URL: http://jostelius.blogg.se/
Postat av: Amanda / baby b ;))

SAKNAR MIN ÄLSKLIIIIING! <3

2010-04-29 @ 17:55:46
URL: http://amand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej såg att du var ute efter en hårförlängning på en annans tjejs sida. Jag har nämligen en till salu, Helt nytt. 45 cm. Hör av dig om intresset finns :)



Ha det bra :)

2010-04-29 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0